Ο "Τύπος Πειραιώς" μεταφέρθηκε πλέον σε νέα πλατφόρμα (www.typospeiraiws.gr). Σας περιμένουμε με μοντέρνα διάθεση.

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Για "αμαρτίες" άλλων, "πληρώνει" ο Μώραλης 131 εκ.ευρώ!

“Αμαρτίες” άλλων “πληρώνει” ο Μώραλης και δηλώνει: «Δυσχερής η οικονομική κατάσταση του Δήμου»
- Προς διακανονισμό για το δάνειο των 131 εκ. ευρώ
 Με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων Αλέξανδρο Κρητικό και Χρήστο Μήτρεντσε, αντιστοίχως, συναντήθηκε χθες ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.
Αντικείμενο το δάνειο ύψους 131.000.000 ευρώ που έχει πάρει ο Δήμος Πειραιά, το οποίο αδυνατεί να το αποπληρώσει, λόγω της εξαιρετικά δυσχερούς οικονομικής κατάστασης του Δήμου.
Έτσι, επιβάλλεται η εξεύρεση βιώσιμων λύσεων. Η διοίκηση του Ταμείου αντιμετώπισε θετικά την υπόθεση και τώρα θα υποβληθεί στο Ταμείο επίσημα συγκεκριμένη πρόταση του Δήμου.
Και στο Facebook ο Γιάννης Μώραλης θα σημειώσει:
«Η εξαιρετικά δυσχερής οικονομική κατάσταση του Δήμου επιβάλλει την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων. Αντικείμενο της σημερινής μου συνάντησης με τον Πρόεδρο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων ήταν το δάνειο ύψους 131 εκ. ευρώ που έχει ο Δήμος.
Σκοπός μας είναι να υπάρξει μια βιώσιμη λύση για τα χρέη του παρελθόντος, που αποτελούν μεγάλο βάρος. Σε αυτό το πλαίσιο, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα υποβάλλουμε επίσημα συγκεκριμένη πρόταση προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου».

Αυξήθηκε το 2014 ο ελληνόκτητος στόλος
Μπορεί οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες να μειώθηκαν κατά 22 μέσα στο 2014 (668 από 690 ή ποσοστό 3,2%), αλλά ο ελληνόκτητος στόλος, μέσα στο 2014, σημείωσε αύξηση κατά 134 πλοία και ποσοστό 2,9%.
Συγκεκριμένα, από τα 4.573 κομμάτια που διέθετε το 2013 ανέβηκε στα 4.707. Επίσης αυξήθηκε και η συνολική χωρητικότητα κατά 22,1 εκατομμύρια τόνους, σπάζοντας έτσι το φράγμα των 300 εκατομμυρίων και φθάνοντας τα 303,5 εκατομμύρια.
Η ετήσια έρευνα της “Petrofin Research”, αναφέρει ότι ο μ.ο. του στόλου μειώθηκε στα 13,6 έτη, έναντι 14,05 ετών το 2013 και 14,7 το 2012.
Ο στόλος των φορτηγών πλοίων με χωρητικότητα άνω των 20.000 τόνων αυξήθηκε κατά 59. Επίσης, η χωρητικότητά του αυξήθηκε κατά 6,4 εκατομμύρια τόνους, ενώ έβαλαν “λουκέτο” έξι εταιρείες του κλάδου.
Ο στόλος με τα δεξαμενόπλοια χωρητικότητας άνω των 20.000 τόνων είδε τη συνολική χωρητικότητα να αυξάνει κατά 5,8 εκατομμύρια τόνους, αλλά μειώθηκε κατά 9,σε αριθμό πλοίων.
Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άνω των 20.000 τόνων, κέρδισαν σε συνολική χωρητικότητα 1,48 εκατομμύρια τόνους.
Στα μεγάλης χωρητικότητας πλοία μεταφοράς αερίου τα LΝG, μέσα στο 2014 προστέθηκαν άλλα 18 στον στόλο, ανεβάζοντας τη δύναμή του στα 50. Ο δε αριθμός των LPG παρέμεινε ο ίδιος με πέρσι, ενώ μειώθηκε ελάχιστα η συνολική χωρητικότητα.

 Με δωρεά Ελλήνων εφοπλιστών η ανακαίνιση της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού στην Ύδρα
 Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών αναλαμβάνει την πλήρη επισκευή και ανακαίνιση τού συνόλου των κτιριακών εγκαταστάσεων της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού της Ύδρας.
Η σύμβαση υπογράφηκε από τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και τον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρο Βενιάμη.
Σύμφωνα με τη σύμβαση δωρεάς, η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών αναλαμβάνει την πλήρη επισκευή και ανακαίνιση του συνόλου των κτιριακών εγκαταστάσεων της Α.Ε.Ν. Ύδρας, μέσω εκτεταμένων εργασιών, όπως η επισκευή σκυροδεμάτων και στοιχείων φέροντος οργανισμού διοικητηρίου και κυρίως κτιρίου, η στεγανοποίηση δωμάτων, καθώς και η επισκευή και συντήρηση όλου του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.
Για την ιστορία, η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας είναι από τις πλέον ιστορικές σχολές του κόσμου.
Ιδρύθηκε το 1749 ως Σχολείο του Αγίου Βασιλείου και μετά εξελίχθηκε στην "Ναυτική της Ύδρας Σχολή" με πρωτοβουλία της τότε Δημογεροντίας του νησιού. Σημειώνεται, ότι αποτελεί την παλαιότερη σε λειτουργία σχολή στον κόσμο και το σημερινό κτίριο που στεγάζεται χτίστηκε κατά τη χρονική περίοδο 1780 με 1810.

!
Εν αναμονή της τελευταίας (;) κατανομής των αντιδημαρχιών και κυρίως της θέσης του αναπληρωτή δημάρχου. Επίσης, αν ενεργοποιηθεί ή όχι, η θέση του αντιδημάρχου Τουρισμού και Ναυτιλίας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου