Ο "Τύπος Πειραιώς" μεταφέρθηκε πλέον σε νέα πλατφόρμα (www.typospeiraiws.gr). Σας περιμένουμε με μοντέρνα διάθεση.

Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Γρίφος… με τα δύο container terminals του λιμανιού του Πειραιά

Γρίφος… με τα δύο container terminals του λιμανιού του Πειραιά
Η ανάλυση των στοιχείων και μάλιστα των στατιστικών που εμφανίζουν τις κινήσεις στα δύο container terminals του λιμανιού, δηλαδή σε εκείνο του Πειραιά και της PCT S.A. προκαλεί προβληματισμό σε μερίδα των παραγωγικών τάξεων και των χρηστών.
Κι αυτό διότι η ποσοστιαία σύγκριση του 2013 με το 2014 μέχρι και τον Αύγουστο - εξαιρουμένου του Φεβρουαρίου - εμφανίζει την κίνηση στον terminal του ΟΛΠ ποσοστιαία να πέφτει και μεγαλύτερη πτώση να σημειώνει τον Μάιο. Αντίθετα, το terminal της PCT S.A., οι αυξήσεις εμφανίζονται να είναι από το 32-37%, χωρίς να εμφανίζεται αρνητικό πρόσημο.
Η αντιπαραβολή αυτών των στοιχείων, συν τις καθυστερήσεις που σημειώνονται αναφορικά με τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης πλειοψηφικού ποσοστού του ΟΛΠ, είναι ευνόητο να έχει προκύψει προβληματισμός.
Όπως αναφέρθηκε χθες στον ΤΟ, ίσως σήμερα θα συνεδριάσει το Ελεγκτικό Συνέδριο, σε δεύτερο βαθμό, για να εξετάσει εκ νέου την υπόθεση του «Φιλικού Διακανονισμού» μεταξύ ΟΛΠ – Cosco…


Πρόβλημα Μώραλη η μακρά θητεία των αντιδημάρχων
Ίσως και εντός της ημέρας, ο νέος δήμαρχος του Πειραιά, ανακοινώσει τα ονόματα των 8 αντιδημάρχων και του αναπληρωτή δημάρχου, που θεωρείται βέβαιο ότι θα είναι ο Χρήστος Αγραπίδης.
Το τελευταίο 24ωρο έκρυβε πολλή αγωνία στον χώρο των δημοτικών συμβούλων και όσο περνούν οι ώρες, η κατάσταση «ηλεκτρίζεται» περισσότερο. Επ’ αυτού… συμβάλει «Καλλικράτης» που «θέλει» να μην αντικαθίστανται οι δήμαρχοι κάθε χρόνο, αλλά κάθε 2,5 έτη!
Αυτό σημαίνει ότι στην 5ετή θητεία, θα τοποθετηθούν το πολύ 16 (8 Χ 2) αντιδήμαρχοι. Και από τους συνολικά 29 δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, οι 13 θα προκύψουν… παραπονούμενοι!
Αυτό το δεδομένο, είναι κάτι που προβληματίζει τον Γιάννη Μώραλη και τους στενούς συνεργάτες του, διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι οι ισορροπίες πρέπει να διατηρηθούν κα με τίποτα δεν πρέπει να δυσαρεστηθεί κανείς σύμβουλος.
Με δυό λόγια, γίνονται προσπάθειες να φτιαχτεί…. ομελέτα χωρίς «ριγμένους»!


Μεγάλη εστία μόλυνσης στην “καρδιά” του Πειραιά
Βατράχια, φίδια και βρωμιά στο καλύτερο σημείο της πόλης! Το άχτιστο οικόπεδο, πρώην ξενοδοχείο "Κοντινεντάλ", στη συμβολή της οδού Γούναρη (Μακράς Στοάς) με την Ακτή Ποσειδώνος, έχει καταστεί εστία μόλυνσης!
Στον χώρο βρέθηκαν τα ερείπια της Μακράς Στοάς, οι εργασίες σταμάτησαν και το οικόπεδο έγινε "χωματερή"!
Η ειρωνεία είναι ότι το οικόπεδο ανήκει στο Τζάννειο Νοσοκομείο – στη μεγαλύτερη νοσηλευτική μονάδα της πόλης που έχει καταστεί υπεύθυνη για μια τόσο μεγάλη εστία μόλυνσης! Πόσο ομορφότερος θα ήταν ο Πειραιάς, αν υπήρχε λιγότερη αδιαφορία…

“Γάμος” Grimaldi  - Fremura στο Λιβόρνο
Η Atlantica SpA di Navigazione - μέλος του Ομίλου Grimaldi, εισήλθε πρόσφατα στην CO.I.FI. srl., (εταιρεία του Ομίλου Fremura), μέσω αύξησης κεφαλαίου. Η CO.I.FI. Srl εκτός των διαφόρων επενδύσεών της κατέχει το 33% του μετοχικού κεφαλαίου της Sintermar SpA., ενός τερματικού σταθμού στον λιμένα του Λιβόρνου.
Η επένδυση έγινε με στόχο την ενίσχυση των λιμενικών εγκαταστάσεων στο λιμάνι του Λιβόρνο. Χάρη στην πρωτοβουλία αυτή, ο
Όμιλος Grimaldi επενδύει περαι
τέρω στο λιμάνι του Λιβόρνο, σε συμμαχία με την οικογένεια Fremura, η οποία έχει μακρά εμπειρία σε τερματικούς σταθμούς και σε δραστηριότητες ναυτικού πρακτορείου.
Ο Όμιλος Grimaldi βρίσκεται στο λιμάνι του Λιβόρνο από το 1968 και εξυπηρετεί το Λιβόρνο με ro/ o πλοία και τα παραδοσιακά οχηματαγωγά πλοία.

Η Κίνα αυξάνει τις εισαγωγές της
Αύξηση των εισαγόμενων φορτίων σε σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα αναμένεται στην Κίνα σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο «George Moundreas», γεγονός που θα λειτουργήσει ενισχυτικά των προσδοκιών για τη διεθνή ναυτιλία.
Σύμφωνα με τον Xing Luzhen, Chairman του Quinhuangdao, του μεγαλύτερου λιμανιού της Κίνας σε εισαγωγές Coal και Iron, μέχρι το 2017 αναμένεται αύξηση των εισαγόμενων φορτίων κατά 30 εκατομμύρια τόνους. Κατά τον ίδιο, το συγκεκριμένο λιμάνι, το οποίο χρησιμοποιείται και από τους αναλυτές σαν οικονομικό βαρόμετρο, συγκεντρώνει το 40% των εισαγωγών σε Coal, οι ανάγκες της Κίνας για παραγωγή ενέργειας θα αυξάνονται τουλάχιστον για τα επόμενα 20 χρόνια λόγω της ραγδαίας αύξησης και ανάπτυξης των αστικών κέντρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου