στο Βρετανικό Μουσείο
ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ‘ΚΑΘΕΤΗ’ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
“Ιστορία
και πολιτισμός, δεν τεμαχίζονται,
ΑΝΗΓΑΓΑΝ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΣΕ... ΠΡΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ «ΔΑΝΕΙΣΕ»
ΤΟ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΙΝ
ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΙΛΙΣΣΟΥ
ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΡΜΙΤΑΖ
ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
Άμεση και έντονη ήταν η αντίδραση του Πρωθυπουργού Αντώνη
Σαμαρά, για το θράσος τού Βρετανικού Μουσείου να αποφασίσει την αποστολή του
κλαπέντος αγάλματος του θεού Ιλισσού, ως… πολιτισμικό δάνειο σε έκθεση του Ερμιτάζ
στην Αγία Πετρούπολη! Μάλιστα, θα εκτίθεται από σήμερα Σάββατο έως τις 18
Ιανουαρίου, εν όψει των 250 χρόνων του ρωσικού μουσείου.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω μαρμάρινο
άγαλμα, αποτελεί μέρος των κλεμμένων γλυπτών του Παρθενώνα και παρουσιάζει ακέφαλο
τον θεό του ποταμού Ιλισσού (σ.σ.
σημερινή… λεωφόρος Μιχαλακοπούλου!) να είναι ξαπλωμένος
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός σε δήλωσή του
τονίζει: «Προκαλεί τον ελληνικό λαό η απόφαση του Βρετανικού Μουσείου να
"δανείσει" ένα από τα γλυπτά του Παρθενώνα σε έκθεση στην Αγία
Πετρούπολη». Και επισημαίνει:
«Το τελευταίο μέχρι σήμερα βρετανικό
δόγμα περί "αμετακίνητων" γλυπτών του Παρθενώνα παύει να ισχύει. Όπως
καταρρίφθηκε με τη λειτουργία του Μουσείου της Ακρόπολης και το άλλο
"επιχείρημά" τους, αυτό της έλλειψης ανάλογου χώρου που θα μπορούσε
να τα φιλοξενήσει». Επίσης, σημειώνει:
«Ο Παρθενώνας και τα γλυπτά του
υπήρξαν αντικείμενο λεηλασίας. Η αξία των γλυπτών είναι ανεκτίμητη. Οι Έλληνες
είμαστε ταυτισμένοι με την Ιστορία και τον πολιτισμό μας, τα οποία δεν τεμαχίζονται,
δεν δανείζονται και δεν παραχωρούνται!».
Για την ιστορία, σημειώνεται, ότι η
Ελλάδα διεκδικεί από το 1983, όταν η Μελίνα Μερκούρη άρχισε μια σχετική
εκστρατεία, την επιστροφή των γλυπτών, τα οποία κοσμούσαν την Ακρόπολη των
Αθηνών επί δύο χιλιετίες, πριν αφαιρεθούν το 1803 από τον λόρδο Έλγιν, Βρετανό
διπλωμάτη διαπιστευμένο στην τότε Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Ο Έλγιν ισχυριζόταν πως είχε λάβει από
την Οθωμανική Αυτοκρατορία, την άδεια για να πάρει τα έργα. Δηλαδή, ο κλέψας
του κλέψαντος….
Εν τω μεταξύ, από το 1983, η Ελλάδα
δεν έχει παύσει να ζητάει την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και φτάνουμε
στις μέρες μας που η ελληνική κυβέρνηση έχει μισθώσει τις υπηρεσίες της
Βρετανίδας δικηγόρου Άμαλ Αλαμουντίν, συζύγου του ηθοποιού Τζορτζ Κλούνεϊ, για
να εξετάσει τις πιθανές οδούς για την επιστροφή των κλοπιμαίων.
Η Αθήνα άρχισε επίσης το Νοέμβριο μια
δημοσκόπηση μεταξύ των επιβατών του αεροδρομίου των Αθηνών ζητώντας τους, να
απαντήσουν σε διαδραστικές οθόνες στην ερώτηση: "Είστε υπέρ της επιστροφής
των Γλυπτών του Παρθενώνα ή όχι;".
Επίσης η Ελλάδα αναμένει τα
αποτελέσματα διαπραγματεύσεων για το θέμα ανάμεσα στη Βρετανία και την UNESCO,
η οποία πρότεινε να χρησιμεύσει ως μεσολαβητής.
ΤΟ ΠΡΩΙ...
Δολοφονήθηκε
ο συγγραφέας
Μένης
Κουμανταρέας
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΟ ΠΡΩΙ...
Δολοφονήθηκε
ο συγγραφέας
Μένης
Κουμανταρέας
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επεκτατική πολιτική η αιτία των προβλημάτων
Η επεκτατική νομισματική και
χρηματοπιστωτική πολιτική αποτελεί την αιτία και όχι τη λύση των οικονομικών
προβλημάτων, ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε,
σχολιάζοντας ουσιαστικά τις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της Ευρωπαϊκής
Κεντρικής Τράπεζας, Μάριο Ντράγκι.
Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στην ιδέα
σύμφωνα με την οποία η οικονομική αδυναμία απαιτεί μία επεκτατική νομισματική
και χρηματοπιστωτική πολιτική, ο Σόιμπλε είπε ότι δεν είναι πεπεισμένος γι’ αυτό,
σημειώνοντας ότι είναι της άποψης πως αυτή η προσέγγιση δεν αποτελεί λύση, αλλά
μάλλον είναι η αιτία των προβλημάτων.
Όσον αφορά στον Ντράγκι, είχε αναφέρει
ότι η τράπεζα θα αποφασίσει στις αρχές του έτους εάν θα αναλάβει περαιτέρω
δράση για την τόνωση της οικονομίας της ευρωζώνης.
Μάλιστα, είχε υπογραμμίσει την
προσήλωση της κεντρικής τράπεζας στην στήριξη της οικονομίας της ευρωζώνης,
υποστηρίζοντας την ιδέα της έκδοσης χρήματος για την αγορά τίτλων, όπως κρατικά
ομόλογα, ενώ είχε προειδοποιήσει ότι η εναντίωση της γερμανικής και άλλων
ευρωπαϊκών κυβερνήσεων δεν θα αποτρέψει την ΕΚΤ από τη δέσμευσή της αυτή.
Πηγή: newmoney.gr
ΕΚΤ
Οι ελληνικές τράπεζες
δεν θα μείνουν χωρίς ρευστότητα
Οι ελληνικές τράπεζες δεν πρόκειται να μείνουν
χωρίς ρευστότητα, απαντούν κύκλοι της ΕΚΤ, στο χθεσινό δημοσίευμα της «Handelsblatt», σύμφωνα με το οποίο, η τρόικα
απειλεί να διακόψει την παροχή ρευστότητας προς την Ελλάδα, εάν δεν επέλθει
συμφωνία αξιολόγησης μέσα στο 2014.
EUROSTAT
Τον υψηλότερο ρυθμό
ανάπτυξης
στην ευρωζώνη κατέγραψε η Ελλάδα
Τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στην ευρωζώνη
κατέγραψε το τρίτο τρίμηνο η Ελλάδα (0,7%), μαζί με τη Σλοβενία, επιβεβαίωσε
σήμερα η Eurostat που έδωσε στη δημοσιότητα τη δεύτερη εκτίμησή της για το
ρυθμό αύξησης του ΑΕΠ το τρίτο τρίμηνο στην ΕΕ.
Τα στοιχεία της Eurostat
επιβεβαιώνουν, ωστόσο, την ισχνή ανάπτυξη στην ευρωζώνη, καθώς το τρίτο τρίμηνο
του 2014, το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 0,2% (έναντι 0,1% το δεύτερο τρίμηνο), ενώ στην
«ΕΕ των 28» το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 0,3% (έναντι 0,2% το δεύτερο τρίμηνο).
Η ισχνή ανάπτυξη στηρίχθηκε κυρίως από
την κατανάλωση των νοικοκυριών που αυξήθηκε κατά 0,5% (έναντι αύξησης 0,3% το
δεύτερο τρίμηνο).
Σε σύγκριση με τα στοιχεία του τρίτου
τριμήνου 2013, το ΑΕΠ στην ευρωζώνη αυξήθηκε κατά 0,8% και στην «ΕΕ των 28»
κατά 1,3%.
Τα κράτη μέλη που κατέγραψαν τον
υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης είναι η Ρουμανία (1,8%), η Πολωνία (0,9%), η Ελλάδα,
η Σλοβενία και η Βρετανία (0,7%).
Στη Γερμανία ο ρυθμός ανάπτυξης δεν
ξεπέρασε το 0,1% και στη Γαλλία το 0,3%, ενώ μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην
Ισπανία (0,5%).
Αντίθετα, ύφεση σημειώθηκε στην Κύπρο
(-0,4%), στην Αυστρία (0,3%) και στην Ιταλία (-0,1%).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το
τρίτο τρίμηνο του 2014 η ανάπτυξη στις ΗΠΑ ήταν 1%, ενώ σε σχέση με το τρίτο
τρίμηνο του 2013, το ΑΕΠ στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 2,4% .
Πάνω σε ράγες η “κρυμμένη προίκα” των λιμανιών
Πηγή: theseanation.gr
Δικαιωμένοι εκ των γεγονότων είναι
όσοι εκ των παραγωγικών τάξεων αλλά και των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων
επί μία συναπτή εικοσαετία και πλέον υποστήριζαν την αναγκαιότητα
σιδηροδρομικής κάλυψης-υποστήριξης στρατηγικής σημασίας λιμένων της Ελλάδας.
Με πρώτο σημαντικό γεγονός της
σιδηροδρομική κάλυψη του εμπορικού λιμένα του Πειραιά στις εγκαταστάσεις της
PCT SA (COSCO) αλλά και την γνωστοποιηθείσα χθες συμφωνία συνεργασίας με την
κρατική Αυστριακή εταιρεία Σιδηροδρόμων Rail Cargo Logistics Austria συνήψε ο
όμιλος Goldair, δημιουργόντας την Rail Cargo Logistics – Goldair το θέμα της
ανάδειξης της στρατηγικής σημασίας του συνδυασμού του σιδηρεοδρομικού δικτύου
και των ελληνικών λιμένων είναι προφανής. Προφανέστερο δε το ενδιαφέρον για τα
in transit φορτία τα οποία ήδη «καταπλέουν» στις εγκαταστάσεις της PCT SA
ιδιαίτερα δε από μεγάλες εταιρίες υψηλής τεχνολογίας.
Κύκλοι των χρηστών αλλά και των
παραγωγικών τάξεων σημείωναν με νόημα ότι πλέον η υπόθεση της αποκρατικοποίησης
της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λαμβάνει νέα τροπή καθώς αποδεικνύεται ότι αποτελεί την «κρυμμένη
προίκα» των λιμανιών δεδομένου ότι είναι προσφορότερη, στην παρούσα φάση, η
διασπορά εμπορευμάτων μέσω των ελληνικών λιμένων και εν συνεχεία με το
σιδηροδρομικό δίκτυο στις αγορές της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης σε σχέση
και σύγκριση με τη διασπορά τους από λιμάνια της Β. Ευρώπης. Μάλιστα δεν μπορεί
να χαρακτηριστεί τυχαίο εκείνο το στοιχείο που διέβλεπαν από εικοσαετίας και
πλέον οι υπέρμαχοι της σιδηροδρομικής κάλυψης των λιμένων χάρη στο οποίο έχει
καταγραφεί Ρωσικό αλλά και Κινεζικό ενδιαφέρον για τα logistics που προκύπτουν
και όχι μόνο.
Εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων
μεταφορών, σε γνώση των οποίων έχουν περιέλθει τα προαναφερθέντα γεγονότα,
σημείωναν ότι με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Βορά- Νότου
(Αθήνα- Θεσσαλονίκη) και η αποκατάσταση της σύνδεσης του λιμένα της
Αλεξανδρούπολης δημιουργεί νέα δεδομένα για το παγκόσμιο εμπόριο στο πλέον
προκεχωρημένο τμήμα της ΕΕ προς ανατολάς αλλά και στο «μαλακό υπογάστριο» της
Βαλκανικής. Όπου τελευταία σιδηροδρομικώς συμβαίνει κοσμογονία.
Τέλος αξίζει να υπενθυμιστεί ότι
διαπιστώνεται απόλυτη σύμπνοια μεταξύ παραγωγικών τάξεων της Β. Ελλάδος και όχι
μόνο αλλά και χρηστών λιμενικών εγκαταστάσεων ως προς την αναγκαιότητα
επίσπευσης από την κυβέρνηση των αποκρατικοποιήσεων των λιμένων αλλά και της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να μην χαθεί το momentum για την ελληνική οικονομία.
που έσωσαν τους μετανάστες του “Baris”
Τιμητικό έπαινο στο πλήρωμα του πλωτού
περιπολικού σκάφους της Λιμενικής Αρχής Σάμου, για τη συνεισφορά του στη
διάσωση ανθρώπινων ζωών στη θάλασσα το 2014, καθώς και στα στελέχη του
Λιμενικού Σώματος που συμμετείχαν στην επιτυχή επιχείρηση διάσωσης των 594
παράνομων μεταναστών του Φ/Γ πλοίου “BARIS νοτιοανατολικά της νήσου Κρήτης,
απένειμε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης, βράβευσε, επίσης,
τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, Αντιναύαρχο ΠΝ Ευάγγελο Αποστολάκη,
τον εκπρόσωπο του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, Υποπτέραρχο ΠΑ Γεώργιο
Παρασχόπουλο, την εκπρόσωπο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες
στην Ελλάδα , Κατερίνα Κεχαγιόγλου, καθώς και τον Γενικό Διευθυντή της Anangel
Maritime Services, Ιωάννη Πλατσιδάκη για την πολύτιμη συμβολή τους στη διάσωση
των 594 παράνομων μεταναστών που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες.
Τιμητικό έπαινο από τον Υπουργό
Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη παρέλαβαν ακόμη, ο Επόπτης του
Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, ο Διοικητής της Μονάδας
Υποβρυχίων Αποστολών Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., ο Διοικητής της Υπηρεσίας Εναερίων Μέσων
Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., ο Κυβερνήτης του Πλοίου Ανοικτής Θαλάσσης 060 και ο Διοικητής
του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηρακλείου.
Στη λιτή τελετή βράβευσης που
πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου παρέστησαν ο Γενικός
Γραμματέας Ναυτιλίας, Αθανάσιος Μπούσιος, ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και
Νησιωτικής Πολιτικής Νίκος Ζωίδης και ο Αρχηγός του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ, Αντιναύαρχος
Λ.Σ. Αθανάσιος Αθανασόπουλος, ο οποίος με τη σειρά του απένειμε τιμητικές
διακρίσεις εκ μέρους της στρατιωτικής ηγεσίας.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου,
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, μεταξύ άλλων, είπε:
«Είναι ιδιαίτερη η σημερινή μέρα και
για το Λιμενικό Σώμα και για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου. Σήμερα, με την
ευκαιρία του αυριανού εορτασμού του Αγίου Νικολάου, που δεν είναι μόνο
προστάτης των ναυτικών αλλά είναι ο Άγιος που σώζει τους εν θαλάσση
κινδυνεύοντες, αποφασίσαμε να κάνουμε μια συνολική αποτίμηση και να βραβεύσουμε
στελέχη του Λιμενικού Σώματος, αλλά και το Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική
Αεροπορία και το Εμπορικό Ναυτικό, που συμμετέχουν διαρκώς στις επιχειρήσεις
έρευνας και διάσωσης, που γίνονται στις θάλασσες μας.
Τα τελευταία χρόνια με την αύξηση των
μεταναστευτικών ροών και την πίεση που νιώθουμε, ιδιαίτερα στα ανατολικά
θαλάσσια σύνορα της χώρας μας, έχει γίνει καθημερινό το φαινόμενο της διάσωσης
ανθρώπων που ενδεχομένως για πρώτη φορά αντιμετωπίζουν το θαλάσσιο πεδίο και
που για πρώτη φορά βλέπουν τη θάλασσα.
… Τα στοιχεία, δε, είναι συντριπτικά.
Το 2012 είχαμε 29 περιστατικά έρευνας και διάσωσης και 644 διασωθέντες. Το
2013, 110 περιστατικά έρευνας και διάσωσης και 2.511 διασωθέντες και το 2014
-μέχρι σήμερα- 366 περιστατικά και 10.457 διασωθέντες. Είναι σημαντικό και
αποτελεί τίτλο τιμής για τη χώρα, για το Λιμενικό Σώμα, για τις Ένοπλες
Δυνάμεις, για την Εμπορική Ναυτιλία, το γεγονός ότι από όλα αυτά τα
περιστατικά, οι απώλειες ζωών -όσο τραγικές και αν είναι- σε κάθε περίπτωση δεν
ξεπερνάνε σε ποσοστό του 1% .
Σήμερα, βραβεύουμε και το πλήρωμα του
πλωτού σκάφους του Λιμενικού Σώματος, το οποίο βρίσκεται στη Σάμο, το Π.Λ.Σ/
604, το οποίο έχει διαχειριστεί 39 περιστατικά, μέσα στην χρονιά που πέρασε ,
διασώζοντας 1.322 ανθρώπους.
… Θέλουμε να τιμήσουμε τα στελέχη μας,
του Εθνικού Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, τις μονάδες Υποβρυχίων
Αποστολών, της Διοίκησης Υπηρεσίας Εναερίων Μέσων, το πλήρωμα και τον Κυβερνήτη
του ΠΑΘ 60, τη Διοίκηση των ΚΕΑ του Ηρακλείου και βέβαια την εταιρεία ANAGEL
MARITIME, για τη συνδρομή τους σε αυτή την πολύ επιτυχημένη αλλά συγχρόνως
ιδιαίτερα επικίνδυνη και δύσκολη επιχείρηση διάσωσης.
Το ΕΒΕΠ χαιρετίζει τη θεσμοθέτηση
του “Ελληνικού Σήματος
Ποιότητας”
Αναγνωρίσιμη εθνική σφραγίδα ποιότητας για τις
διεθνείς, αλλά και την εγχώρια αγορά, θα φέρουν πλέον τα ελληνικά προϊόντα,
μετά από σχετική απόφαση, που υπέγραψε χθες ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Γ.
Γιακουμάτος.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού και
Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, Β. Κορκίδης, δήλωσε για το εν λόγω θέμα:
«Αναντίρρητα, η θεσμοθέτηση του
Ελληνικού Σήματος, έστω και καθυστερημένα, είναι μια επωφελής πρωτοβουλία για
τους Έλληνες καταναλωτές, διότι θα μπορούν να επιλέγουν με βεβαιότητα προϊόντα,
που θα είναι πραγματικά ελληνικά και χωρίς να πέφτουν θύματα δήθεν
«ελληνοποιήσεων». Επίσης, θα δίνεται η δυνατότητα στους Έλληνες παραγωγούς να
προωθούν τα προϊόντα τους, είτε στον πρωτογενή τομέα, είτε στη μεταποίηση, τα
οποία θα είναι ελληνικά σε κάθε επεξεργασία με τη σφραγίδα του κράτους. Με το
σήμα ποιότητας δίνεται η δυνατότητα να αναδείξουμε την εγχώρια παραγωγή μας
στην εξωτερική αγορά, να δώσουμε ένα ελληνικό διαβατήριο στα προϊόντα μας και
να βάλουμε μια σφραγίδα γνησιότητας, προκειμένου να στηρίξουμε πιο
αποτελεσματικά τις εξαγωγές μας, σε μια κρίσιμη πολιτική και οικονομική περίοδο
για τον τόπο μας. Κατ’ επέκταση, τα ελληνικά προϊόντα, οι ελληνικές υπηρεσίες,
θα μπορούν με σφραγίδα γνησιότητας, να είναι παρόντα και παρούσες στην
παγκόσμια αγορά, θα έχουν τη δυνατότητα επί ίσοις όροις να διεκδικούν τη θέση τους στο ράφι, να διεκδικούν τη θέση
τους στην παγκόσμια κατανάλωση. Η ταυτότητα της ελληνικής παραγωγικής
ικανότητας και ποιότητας δίνει την ευκαιρία στους εξαγωγείς, είτε είναι
παραγωγοί, είτε βιομήχανοι, είτε έμποροι, να είναι πρεσβευτές των ελληνικών
προϊόντων στις διεθνείς αγορές.
Το ελληνικό χονδρεμπόριο, το
εφοδιαστικό και εξαγωγικό εμπόριο, αλλά κυρίως η εγχώρια επιχειρηματικότητα
παραγωγής συμμετείχε ενεργά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας μέχρι το τελικό,
της υπογραφής δηλαδή του Σήματος. Σε κάθε περίπτωση, το ΥΠ.Α.ΑΝ. έχει στη
διάθεσή του την τεχνική υποστήριξη του Παρατηρητηρίου Εμπορίου, το οποίο μπορεί
να αξιοποιήσει για τη δημιουργία Μητρώου Επιχειρήσεων, που χρησιμοποιούν το
Ελληνικό Σήμα Ποιότητας, καθώς επίσης και τις υπηρεσίες του Γ.Ε.ΜΗ. των
Επιμελητηρίων…».
Έξι τάνκερς χτίζει στους Κορεάτες η Pleiades Shipping
Στα ναυπηγεία επέστρεψε η Pleiades Shipping της οικογένειας Περατικού. Η εταιρεία έδωσε παραγγελία για έξι LRI δεξαμενόπλοια (2 + 4 option) στα κορεατικά
ναυπηγεία STX Offshore & Shipbuilding, όπως ανακοίνωσαν τα ίδια τα ναυπηγεία.
Η Pleiades Shipping έχει συνεργαστεί
και πάλι με τα ναυπηγεία της STX. Το 2013
παρέλαβε από τους Κορεάτες τα δεξαμενόπλοια Evinos και Glafkos.
Πρωτοποριακή καμπάνια για τον Πειραιά
Παρουσίαση της πρωτοποριακής καμπάνιας για την
προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού, με τίτλο “Destination Piraeus”
διοργανώνει ο δήμος Πειραιά τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, στις 11.30 το πρωί, στο
Δημοτικό Θέατρο.
Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που
αξιοποιούνται σε μια καμπάνια όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα με στόχο να
προσφέρουν μια συναρπαστική ταξιδιωτική εμπειρία.
Πολυτελείς ταξιδιωτικοί οδηγοί,
χάρτες, web site, διαδραστικές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και tablets,
αναδεικνύουν τον Πειραιά με τον πιο μοντέρνο και φιλικό προς τον επισκέπτη,
τρόπο.
Η μακρόχρονη ιστορία του, τα
αξιοθέατα, η μοναδική ακτογραμμή του, τα τείχη, η Καστέλα, το Μικρολίμανο, οι
γειτονιές, τα μουσεία, οι αρχαιολογικοί χώροι, οι αγορές, συνθέτουν την εικόνα
μιας σύγχρονης ιστορικής πόλης, η οποία εκτός από το σημαντικότερο λιμάνι της
Ελλάδας, φιλοδοξεί να γίνει ένας μοναδικός προορισμός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου