Ο "Τύπος Πειραιώς" μεταφέρθηκε πλέον σε νέα πλατφόρμα (www.typospeiraiws.gr). Σας περιμένουμε με μοντέρνα διάθεση.

Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

Οργή και αίμα στις Βρυξέλλες - Με νέες συμμαχίες η COSCO - Φορολογική δήλωση για... Guinness!

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΑΣ...

Το μοναδικό τεύχος του National Geographic 
για τις ανασκαφές και τα ευρήματα στην Αμφίπολη
σε επιμελημένη ψηφιακή μορφή. 
Ένα ΚΛΙΚ στη διεύθυνση
είναι αρκετό!



Οργή και αίμα στις Βρυξέλλες 
για να μη ληφθούν μέτρα λιτότητας
- ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΩΝ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ
- ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Σοβαρά επεισόδια ξέσπασαν χθες στις Βρυξέλλες, σε ιδιαίτερα μαζική κινητοποίηση κατά των πολιτικών λιτότητας. Διαδηλωτές κατέλαβαν την έδρα του συνδέσμου βιομηχάνων του Βελγίου και στη συνέχεια άρχισαν να συγκρούονται με την αστυνομία.
Αυτοκίνητα τυλίχθηκαν στις φλόγες, ενώ οι αστυνομικοί έκαναν χρήση αντλιών νερού και δακρυγόνων.
Τα συνδικάτα εκτιμούν ότι στην κινητοποίηση πήραν μέρος περίπου 120.000 εργαζόμενοι, με συνθήματα κατά της μετακύλησης του βάρους της οικονομικής και δημοσιονομικής κρίσης «στις πλάτες των φτωχών».
Πολλοί άνθρωποι τραυματίστηκαν σοβαρά στα επεισόδια και ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής Πιέρ Μέις, δήλωσε: «Υπάρχουν αρκετοί τραυματίες. Δεν μπορώ να σας πω αν είναι αστυνομικοί ή διαδηλωτές».
Η βελγική κυβέρνηση, η οποία ανέλαβε καθήκοντα πριν από μόλις έναν μήνα, έχει εξαγγείλει ένα πρόγραμμα αύξησης του ορίου ηλικίας για τη συνταξιοδότηση, ακύρωσης της προσαρμογής των μισθών προς τα πάνω ανάλογα με τον πληθωρισμό, καθώς και περικοπών στο κράτος πρόνοιας. Ευελπιστεί έτσι να εξοικονομήσει 11 δισ. ευρώ. Και οι εργατικές ενώσεις έχουν εξαγγείλει

Ανάδειξη νικητών για την Θαλάσσια Οικονομία “Blue Growth Piraeus
Εκδήλωση για την ανάδειξη των νικητών του 1ου Διαγωνισμού Καινοτομίας για την Θαλάσσια Οικονομία με την ονομασία «Blue Growth Piraeus», η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου στις 19:30’ στον πολυχώρο "Passport".
Τo «Blue Growth Piraeus» είναι ο 1ος Διαγωνισμός Καινοτομίας για την Θαλάσσια Οικονομία με στόχο την υποστήριξη για την δημιουργία νέων επιχειρήσεων σε τομείς όπως: Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών, Ενέργεια & Περιβάλλον/Πράσινη Ναυσιπλοΐα, Καινοτομία στον Θαλάσσιο Πρωτογενή Τομέα – Υδατοκαλλιέργειες, Αειφόρος Θαλάσσιος Τουρισμός & Πολιτισμός και Θαλάσσιες μεταφορές.
Σκοπός του διαγωνισμού ήταν να αναδείξει και να υποστηρίξει την δημιουργία νέων επιχειρήσεων στους παραπάνω τομείς καθώς και να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει νέους επιχειρηματίες για τις ευκαιρίες της θαλάσσιας οικονομίας.
Οι προτάσεις που υποβλήθηκαν από τους συμμετέχοντες αξιολογήθηκαν από ειδική επιτροπή 15 αξιολογητών εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας στις υπό εξέταση θεματικές περιοχές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 3 πρώτες νικήτριες ομάδες θα απονεμηθούν χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 15.000 ευρώ, ενώ θα έχουν την δυνατότητα στέγασης και «εκκόλαψης» στο πρότυπο πρόγραμμα υποστήριξης νεοφυών επιχειρήσεων Aephoria.net.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης δήλωσε:
"Στηρίζουμε καινοτόμες δράσεις που έχουν ως στόχο την ενθάρρυνση της νεανικής επιχειρηματικότητας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πολύ δε περισσότερο όταν αυτές αφορούν στη θαλάσσια οικονομία. Ο κρυμμένος πλούτος της Ελλάδας είναι τα "μυαλά" των νέων Ελλήνων επιστημόνων, της καλύτερα εκπαιδευμένης γενιάς που πέρασε ποτέ από τη χώρα με λαμπρές σπουδές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αυτόν τον πλούτο πρέπει να αξιοποιήσουμε ως χώρα. Αυτό θα πράξουμε και εμείς ως Δήμος. Το επόμενο διάστημα θα αναλάβουμε σειρά πρωτοβουλιών προς αυτή την κατεύθυνση.


Με «κοινούς παρανομαστές» 
οι λιμένες της Ευρώπης
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Λιμένων Ευρώπης (ESPO) με την κατάθεση των τελικών προτάσεων και παρατηρήσεων επί του θέματος της πρότασης του νέου Κανονισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για “τη Θέσπιση Πλαισίου όσον αφορά την Πρόσβαση στην Αγορά Λιμενικών Υπηρεσιών και τη Χρηματοοικονομική Διαφάνεια των Λιμένων”, ο οποίος πρόκειται να ψηφισθεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης έλαβαν μέρος εκ μέρους της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) ο πρόεδρός της Γιώργος Ανωμερίτης, ο εκτελεστικός διευθυντής της Γιώργος Καστελλάνος και εκ μέρους του ΟΛΠ Α.Ε. ο γενικός διευθυντής του Σταύρος Χατζάκος.
Μετά τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης οι εκπρόσωποι των λιμανιών συναντήθηκαν σε από κοινού σύσκεψη με τον εισηγητή του Κανονισμού ευρωβουλευτή κ. Flekenstein, και τους «σκιώδεις» εισηγητές την ευρωβουλευτή κ.Meissner Gesine, και την ευρωβουλευτή κα Ελίζα Βόζενμπεργκ, μέλη της Επιτροπής Μεταφορών προς τους οποίους, μετά την εισήγησή τους, ετέθησαν σημαντικά ερωτήματα από πολλά λιμάνια
Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής οι εκπρόσωποι της ΕΛΙΜΕ και του ΟΛΠ Α.Ε είχαν εποικοδομητική συνεργασία με την ευρωβουλευτή Ελίζα Βόζενμπεργκ και τους συνεργάτες της για τα θέματα της λιμενικής βιομηχανίας.
Στη Γενική Συνέλευση συγκροτήθηκε σε Σώμα το νεοσυσταθέν “Cruise and Ferry Port Network” και εκλέχθηκε ομόφωνα ως πρόεδρος ο γεν. δ/ντής του ΟΛΠ Α.Ε. και επίτιμος πρόεδρος της MedCruise Σταύρος Χατζάκος. Στο Δίκτυο συμμετέχουν και οι ενώσεις Λιμένων Κρουαζιέρας MedCruise, Cruise Baltic, Cruise Europe, Cruise Norway με στόχο την αναβαθμισμένη εκπροσώπηση του κλάδου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα διεθνή fora.
Κατά τη διάρκεια του επίσημου δείπνου της Γενικής Συνέλευσης δόθηκε το ετήσιο βραβείο για την ανάπτυξη περιβαλλοντικών προγραμμάτων, βραβείο το οποίο απονεμήθηκε στο λιμάνι του Κόπερ. Υποψήφια για το βραβείο αυτό ήταν τα λιμάνια της Λισσαβόνας, Μασσαλίας, Ρότερνταμ και Χουέλβα. Όπως είναι γνωστό το Λιμάνι του Πειραιά έχει αναγνωρισθεί από την ESPO ως οικολογικό λιμάνι (ECOPORT) με πιστοποίηση Lloyd΄s, τίτλο τον οποίο για το 2014 απένειμε στον ΟΛΠ Α.Ε. η γενική γραμματέας της ESPO κα Isabelle Ryckbost κατά την πρόσφατη επίσκεψή της στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης η ελληνική πλευρά είχε παράλληλες συναντήσεις με στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ευρωβουλευτές, εκπροσώπους λιμένων και με το προεδρείο της ESPO για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

Προαναγγελία νέων συμμαχιών για την COSCO
Δεν βλέπει σύντομα ανάκαμψη στις ναυλαγορές ο πρόεδρος της COSCO, Ma Zehua, και προανήγγειλε νέες μεγάλες συμμαχίες με άλλες κινεζικές εταιρείες.
Μιλώντας στο πρακτορείο Reuters ο Μa σημείωσε ότι δεν φαίνεται πιθανή η βελτίωση της ισορροπίας προφοράς και ζήτησης για τα επόμενα δυο χρόνια. Δεν νομίζω ότι η αγορά θα επανακάμψει τα επόμενα δυο χρόνια συμπλήρωσε.
Στο εξής ο ανταγωνισμός θα είναι στο επίπεδο του κόστους καθώς η άνοδος των εισοδημάτων είναι μια δύσκολη υπόθεση σύμφωνα με τον επικεφαλής της COSCO ο οποίος εκτιμά ότι είναι πολύ δύσκολο να αυξηθούν οι ναύλοι.
Η COSCO εστιάζει πλέον στην εξασφάλιση μακροχρονίων σχέσεων με πελάτες στη Νότιο Αμερική και Μέση Ανατολή και γενικότερα σε αναδυόμενες αγορές, ενώ ανέφερε ακόμη ότι η COSCO θα ανακοινώσει σύντομα συνεργασίες με άλλες μεγάλες κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.

Πιο… κοντά η Ελλάδα με τον Παναμά
Τρόπους για ακόμη πιο αποδοτική διμερή συνεργασία, με ιδιαίτερη έμφαση στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) αναζήτησαν χθες ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτ. Βαρβιτσιώτης με τον ομόλογό ρου υπουργό του Παναμά, Jorge Barakat και τη νέα Πρέσβη του Παναμά στην Ελλάδα, την ελληνικής καταγωγής διπλωμάτη Christina Liakopulos de Papadikis.
«Θέλουμε καθαρές, αποδοτικές, ασφαλείς και φθηνές ναυτιλιακές μεταφορές. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να υιοθετούνται από τον ΙΜΟ και να κυρώνονται σε σύντομο διάστημα από τα κράτη μέλη του ξεκάθαροι Διεθνείς Κανόνες που μας δεσμεύουν όλους. Ήδη έχει δρομολογηθεί, σε συνεργασία με το ΥΠΕΞ, η ίδρυση νέας έδρας ναυτιλιακού ακολούθου στον Παναμά. Καθήκον του ναυτιλιακού ακολούθου, τόνισε, είναι η συνδρομή στον Έλληνα ναυτικό και υπεράσπιση των συμφερόντων της ελληνικής ναυτιλίας που αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία», τόνισε ο Έλληνας υπουργός.
Ο κ. Barakat προσκάλεσε τον υπουργό να επισκεφθεί τον Παναμά και να διαπιστώσει από κοντά την πορεία των εργασιών Διαπλάτυνσης της Διώρυγας του Παναμά, ενώ εξέφρασε την πίστη του ότι η συνεργασία των δύο χωρών θα παραμείνει στο άριστο επίπεδο, που βρίσκεται σήμερα.
Σημειώνεται ότι στο νηολόγιο του Παναμά ανήκουν 8.580 (21,52% του συνόλου εμπορικού στόλου παγκοσμίως) και κατέχει την πρώτη θέση σε χωρητικότητα . Πρόκειται για ναυτιλιακή χώρα με το ισχυρότερο (ανοικτό) νηολόγιο στον κόσμο.

Τάνκερς και ξηρού φορτίου 
προτιμούν εφέτος οι ελληνικές  ναυτιλιακές
Σε 27 δισ. δολάρια ανέρχονται οι εφετινές επενδύσεις ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων, που αφορούν κυρίως σε παραγγελίες δεξαμενοπλοίων και πλοίων ξηρού φορτίου.
Όπως αναφέρει έρευνα του ομίλου Newsfront/ Naftiliaki, τα νεότευκτα πλοία που παραγγέλθηκαν εφέτος από ελληνικά γραφεία, έφτασαν τα 541. Οι παραγγελίες περιλαμβάνουν διάφορα είδη πλοίων, από κοντέινερ έως πλοία εφοδιασμού εξέδρας, ωστόσο, δεν υπάρχει ούτε μια παραγγελία επιβατηγού πλοίου εδώ και τέσσερα χρόνια παρά το γεγονός ότι ελληνικές ναυτιλιακές διαθέτουν περισσότερα από 300 επιβατηγά πλοία που εκτελούν κανονικά δρομολόγια.
Η έρευνα αναφέρει ότι οκτώ ναυτιλιακές έχουν παραγγείλει 49 πλοία μεταφοράς κοντέινερ, καθώς πρόσφατα, τρεις εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης, η Capital Maritime, η Costamare και η Paragon Shipping αποκάλυψαν τα σχέδιά τους για επέκταση στον εν λόγω τομέα της ναυτιλίας. Οι περισσότερες από τις παραγγελίες δόθηκαν κατά τα α’ εξάμηνο του έτους ενώ πλέον πλησιάζουν προς το τέλος τους.

Στο 1,5 δισ. δολ. τα καθαρά γ’ τριμήνου 
της Safe Bulkers
Καθαρά κέρδη 1.500.000 δολαρίων ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του έτους η Safe Bulkers, του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου. Τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2 σεντς ανά μετοχή και τα προσαρμοσμένα στα 3 σεντς ανά μετοχή.
Τα αποτελέσματα κινήθηκαν χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street, που μιλούσαν για κέρδη 3 σεντς ανά μετοχή. 
Η Safe Bulkers εμφάνισε έσοδα 36,5 εκατομμυρίων δολαρίων το ίδιο χρονικό διάστημα, ενώ η μετοχή της κινείται σε Safe Bulkers τα 4,92 δολάρια, όταν ένα χρόνο πριν, βρισκόταν στα 8,44 δολάρια.

Σε γαλλικό κολοσσό η S&B 
της οικ. Κυριακόπουλου, αντί 525 εκ. ευρώ
Τον έλεγχο της ελληνικής S&B (Αργυρομεταλλευμάτων) συμφερόντων της οικογένειας Κυριακόπουλου αποκτά ο γαλλικός κολοσσός βιομηχανικών ορυκτών Imerys, σε μια συμφωνία αξίας 525 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το Reuters, η Imerys θα πληρώσει στην οικογένεια Κυριακόπουλου 311 εκατ. ευρώ σε μετρητά ενώ θα δοθούν μετοχές της Imerys αξίας 214 εκατ. ευρώ που θα προκύψουν από αύξηση κεφαλαίου.
Έτσι η οικογένεια Κυριακόπουλου που σήμερα κατέχει το 61% της S&B θα βρεθεί με το 4,4% του κεφαλαίου της Imerys.
Όπως μεταδίδει το πρακτορείο, η ελληνική εταιρεία έχει προχωρήσει σε συμφωνία με τον βασικό μέτοχο της Imerys, το βελγικό όμιλο GBL, έτσι ώστε να αποκτήσει θέση στο διοικητικό συμβούλιο.
Την ίδια στιγμή το δημοσίευμα της Figaro επιβεβαιώνει το deal και αναφέρει ότι το συνολικό κόστος του εγχειρήματος αναμένεται να φθάσει μέχρι και τα 793 εκατ. ευρώ.


Σε νέο αεροδρόμιο αρχίζει να ελπίζει η Σύρος
Στην σύντομη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ στο χώρο του αεροδρομίου το μεσημέρι της Πέμπτης, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανακοίνωσε την άμεση έναρξη των διαδικασιών για την επέκταση του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου Σύρου, ενώ δεσμεύτηκε και για την έναρξη των διαβουλεύσεων προκειμένου η Σύρος να αποκτήσει νέο αεροδρόμιο, στα πρότυπα της Πάρου.
Συγκεκριμένα, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα θα γίνει ο διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου επέκτασης του αεροδιαδρόμου κατά 140 μέτρα, το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο μέχρι το προσεχές καλοκαίρι, κάτι που σημαίνει ότι η Σύρος θα έχει τη δυνατότητα να υποδεχθεί και μεγαλύτερη αεροσκάφη απ' αυτά που εκτελούν τα δρομολόγια τώρα.
Παράλληλα, θα γίνει και κάποιες συμπληρωματικές εργασίας ώστε το αεροδρόμιο Σύρου να καταστεί ασφαλέστερο για την προσέγγιση μεγαλύτερων αεροσκαφών.
Επίσης, δεσμεύτηκε να ξεκινήσουν οι σχετικές διεργασίες και διαβουλεύσεις για την διερεύνηση της δυνατότητας δημιουργίας νέου, σύγχρονου αεροδρομίου στην ίδια περιοχή, στα πρότυπα της Πάρου, το οποίο θα είναι σε θέση να υποδεχθεί διεθνείς πτήσεις.
Παρόντες στην συνέντευξη Τύπου ήταν ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γιώργος Λεονταρίτης, ο δήμαρχος Σύρου-Ερμούπολης Γιώργος Μαραγκός, ο αντιδήμαρχος Θάνος Φώσκολος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων Γιάννης Ρούσσος, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων κ. Αρβανίτης και ο ταξιδιωτικός πράκτορας κ. Βασιλικός.

Υπόσχεση Σόιμπλε για πρόσθετες 
επενδύσεις 10 δισ. ευρώ για την τριετία 2016-18
Σχέδιο πρόσθετων επενδύσεων ύψους 10 δισ. ευρώ για την τριετία 2016 - 18 ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε εφ' όσον η οικονομία της χώρας θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι δεν επιδεινωθούν περαιτέρω.
«Θα προτείνω στην κυβέρνηση να θέσουμε σε εφαρμογή επιπρόσθετες δημόσιες επενδύσεις μέχρι το 2018, πέραν από αυτές που προβλέπονταν μέχρι σήμερα στο πλαίσιο της συμφωνίας συγκρότησης της κυβέρνησης συνασπισμού» είπε ο Σόιμπλε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Βερολίνο.
Πάντως, ο ίδιος έθεσε ως προϋπόθεση να μην επιδεινωθούν οι πολιτικοί κίνδυνοι και να παραμείνει η χώρα στο δρόμο της ανάπτυξης, «παρά την πρόσφατη αποδυνάμωση».
Σύμφωνα με τον Σόιμπλε, το ποσό των 10 δισ. ευρώ μπορεί να βρεθεί με αυστηρή δημοσιονομική πειθαρχία. Ο Γερμανός υπουργός διαβεβαίωσε ότι αυτές οι επιπρόσθετες δαπάνες δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να θέσουν σε κίνδυνο τον στόχο του ισοσκελισμένου προϋπολογισμού της χώρας από το 2015 και μετά.
«Θα μπορούμε από το 2015 να αυξήσουμε τις δαπάνες, ανάλογα με την αύξηση των εσόδων. Έτσι, έχουμε περιθώριο να ελιχθούμε, εξήγησε, υπενθυμίζοντας ότι αυτή η δυνατότητα προβλέπεται στη συμφωνία που υπέγραψαν οι Χριστιανοδημοκράτες (CDU/CSU) με τους Σοσιαλδημοκράτες (SPD).
Όταν ρωτήθηκε πού θα διατεθούν αυτά τα επιπρόσθετα ποσά, ο Σόιμπλε αναφέρθηκε στην ενίσχυση των οικονομικών των δήμων και των κοινοτήτων που θα επιτρέψει τις επενδύσεις στις κατασκευές, την έρευνα και την εκπαίδευση τις οποίες χαρακτήρισε προτεραιότητα του Βερολίνου αλλά και τις υποδομές στον τομέα των μεταφορών, κυρίως στους σιδηροδρόμους για τους οποίους οι δαπάνες θα αυξηθούν σημαντικά.
Μια ομάδα Γερμανών δημάρχων υποστήριξε στις αρχές της εβδομάδας ότι απαιτούνται συνολικά επενδύσεις ύψους 118 δισ. ευρώ για την κατασκευή και συντήρηση δρόμων και κτιρίων, ενώ η ομάδα προβληματισμού DIW θεωρεί ότι η Γερμανία πρέπει να επενδύσει άλλα 80 δισ. ευρώ για να φτάσει στον μέσο όρο των χωρών του Οργανισμού για την Ανάπτυξη και τη Συνεργασία στην Ευρώπη.

Εξ άλλου...
Φορολογική δήλωση Βρετανού για... Guinness! 
 Ένας Βρετανός πολίτης έστειλε τη φορολογική του δήλωση και στο ερώτημα:
«Πόσα άτομα σας επιβαρύνουν;», συμπλήρωσε την παρακάτω απάντηση:
- 2,1 εκατομμύρια παράνομοι μετανάστες,
- 4,4 εκατομμύρια άνεργοι,
- 900.000 εγκληματίες σε 85 φυλακές,
- 650 ηλίθιοι στο κοινοβούλιο,
- Όλοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η εφορία την επέστρεψε λέγοντας ότι η απάντησή του ήταν απαράδεκτη.
Ο πολίτης στη συνέχεια επανήλθε με το ερώτημα:
«Γιατί, ξέχασα κάποιον;»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου